Nasze Godło

Logowanie

Karkonosze PDF Drukuj Email
niedziela, 11 czerwca 2017 16:00
W dniach od 10 do 12 maja 2017 roku odbyła się wycieczka Szkolnego Koła Turystycznego SP 36 w Karkonosze. W pierwszy dzień dotarliśmy do Karkonoskiego Parku Narodowego gdzie zwiedziliśmy zamek Chojnik - który z uwagi na trudny dostęp, jako jedyny na tym terenie nie został zdobyty przez najeźdźców. Dalej w Szklarskiej Porębie zachwycił nas swym pięknem Wodospad Szklarki, gdzie rozpoczyna się szlak pieszy pod Łabski Szczyt .W drugim dniu ruszyliśmy z Karpacza – Swiątynia Wang – Samotnia – Akademicka Strzech – Karpacz - Park Wodny. Była piękna pogoda, budząca się do życia przyroda, górskie strumyki, śnieg, cudowny Mały Staw otoczony skałami i żlebami pokrytymi śniegiem - byliśmy w niebie. W ostatni dzień na deser zostawiliśmy sobie Park Miniatur Dolnego Śląska w Kowarach-dobrze było zobaczyć w pomniejszeniu miejsca gdzie udało nam się dotrzeć. Warto będzie tam kiedyś powrócić by zobaczyć pozostałe zabytki i przetrzeć nowe szlaki.
Opiekun SKKT PTTK-SP36 -Lidia Białek

664014
DzisiajDzisiaj166
WczorajWczoraj199

Szkoła Podstawowa nr 36 w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku-Białej ul. Sternicza 4, www.sp36bb.zsoak.edu.pl

Copyright © 2020 SP36 Bielsko-Biała. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.