Nasze Godło

Logowanie

Gorce i Zakopane PDF Drukuj Email
poniedziałek, 30 października 2017 14:47

W dniach 18-20 października 2017 roku odbyła się wycieczka w Gorce i do Zakopanego. Wycieczka zorganizowana była przez Szkolne Koło Turystyki Rowerowo -Pieszej -SP36. W pierwszym dniu dotarliśmy w Gorce, z Rabki czerwonym szlakiem, na Maciejową. Tam przywitało nas stareńkie drewniane schronisko. Po drodze były stada pasących się owiec, zbocza gór porośnięte krzewami dzikiej róży i szlak skąpany w kolorach żółci, czerwieni i zieleni. W Rabce zwiedziliśmy Park Zdrojowy i tężnie. W drugim dniu przeszliśmy Szlakiem Papieskim z Zębu przez Gubałówkę i Butorowy Wierch. Wieczorem Park Wodny w Szaflarach. Trzeci dzień to śliczna Dolina Strążyska z wodospadem Siklawa oraz Muzeum Figur Woskowych i a następnie wróciliśmy do Bielska.

Opiekun Koła PTTK  Lidia Białek

664031
DzisiajDzisiaj17
WczorajWczoraj166

Szkoła Podstawowa nr 36 w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku-Białej ul. Sternicza 4, www.sp36bb.zsoak.edu.pl

Copyright © 2020 SP36 Bielsko-Biała. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.